Börjes barnbarn

föralltid

Krans, bästis och tvätt

Eftersom tvättmaskinen kände för att krångla precis innan jag skulle lägga mig så kan jag lika gärna skriva lite.

Tisdagen blev en vanlig dag. Jobb på fm och chill på em. Igår var det bad ute i sjön som gällde för simskolebarnen. Jag passade på att ta bild och samtidigt observera ledarna lite grann.



Vi hade minst sagt flyt med vädret då det har regnat typ alla andra dagar. Regnet kom precis när jag skulle upp på stan och käka. På McD träffade jag Sofie och hennes kompis i kön och erbjöds att ta sällskap med dem. Trevligt.

Ner till badet igen. Skulle träna B-gruppen senare på kvällen eftersom A hade avslutning så jag kunde lika gärna köra en lång dag. Bortåt halv nio kanske.. fick jag skjuts hem av pappa. Så värd en skål jordgubbar.

Idag är nästsista dagen så det innebär kranstillverkning. Den här gången tog jag några ledare till hjälp.



14 kransar. Det dröjde inte länge förrän det luktade natur på kansliet. Hellre det än svett. Hade med mig lunch idag och gjorde några extra timmar. På em mötte jag upp Anneli på stan för en dejt. Vi körde sten, sax, påse om var vi skulle äta =) Det blev Saigon.





Plockade upp en meny på pizzerian inför imorgon. Sen tog jag bussen hemåt. Väl hemma blev jag sugen på att ta ett dopp i poolen. Men den behövdes blåsas upp först. Simon hade visat mig innan han åkte. Jahapp. Bara att spotta i näven då.... Fick först inte ens bort locket. Great. Men tillslut så. Det blev bad, en film och jordgubbar.

Kastade i en snabbtvätt under filmens sista minuter. Efter en duschen skulle jag hänga upp tvätten... då hade skiten stannat och luckan läste sig. Med tvätten i. Great. Kläder som jag behöver imorgon.

Jaja... Nu har jag gnällt av mig lite. Ska kolla om maskinen är medgörlig nu för jag skulle verkligen behöva sova. Sista dagen imorgon. Gött!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: