Börjes barnbarn

föralltid

Faster Emma

Åkte till mamma och Theo samma vid samma tid. Igår var han vaken när jag kom dit så det blev bus direkt. Läsa böcker och leka med bilar. Efter en stund fortsatte vi buset inomhus med lite fotboll. Underbara kille. Och bäst av allt. Han sa mitt namn =) Stolt faster!
 
Älskling kom och hämtade. Lagade mat och drog iväg till dansen. Det gick ju sådär kan vi väl lugnt säga. Vi ska göra den klassiska "running man". Det satte sig hyfsat efter ett tag, men resten... Nä. Inte denna gång. Blir att träna på det hemma.
 
Idag blev det lite jobb. Datorn var dock ännu segare än vad jag var, så det drog ner orken ytterligare lite grann. Åkte hem tillsammans med älskling. Vi landade i soffan och han slocknade ganska omgående. Efter en stund var den även min tur att lägga ner huvudet en stund.
 
Sen fick vi skärpa till oss och dra iväg och handla lite mat. Älskling var sugen på att grilla så det blev kyckling med lite olika tillbehör. Kollade på fjärde Harry Potter. Han ligger i sängen nu och jag hade tänkt kolla på Let´s Dance på play. Eller inte. Tv4play hade tydligen strul med att lägga upp klipp.
 
Jahopp. Det fick bli ett blogginlägg istället. Funderar på om jag kanske ska kolla Talang eller något annat program som jag har missat att kolla på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: