Börjes barnbarn

föralltid

Pepp!

Jag köpte böcker i Stockholm som jag började läsa på husbilssemestern.
 
   
 
Jag gillar att läsa så kallade självhjälpsböcker. Utveckling. Psykologi. Socialt. Lär känna sig själv. Pepp-böcker! De brukar ge mycket inspiration och ger en spark i baken. Ta tag i sig själv. Och hej och hå. I like.
 
En av Mias böcker hade jag läst sen innan. Lånade av Nettan. Tyckte den var bra, så tyckte det var värst att köpa hennes samlingsbok. Nu har jag börjat skriva en egen "Bra-bok". Tips från Mia Törnblom. Golden Year, hade både + och -. Magiska gnistan har jag inte börjat på än. Älskar Henrik Fexeus bok! Kollar även på hans program "Hjärnstorm" på youtube. Ska se till att införskaffa resten av hans böcker också.
 
Dansen bara fortsatte. Tisdag med disco och feminine vibe. Onsdag med ragga. Hiphop igår. Om exakt en timme börjar min första danslektion på KDC. Aaaahhhh!! =D
 
Denna helg blir det uppstart-extreme. Dans idag och simskola hela lördag och söndag. Eftersom jag ska ha simskolegrupper från och med nu, så blir det längre pass. Insåg igår kväll att min röst kommer ju... Poff.
 
Någon som vill lägga bud på när den försvinner?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: