Börjes barnbarn

föralltid

I left my head and my heart on the dance floor

Snart en månad sen sist. Allmän svacka har det varit. Är. Vet inte. Det studsar upp och ner lite hur det vill just nu.
 
jobbet har det gått bra. Fast ändå inte. Ibland bara flyter det och i nästan stund känns det som att jag ligger efter med allt. Visserligen blev jag sjuk och stannade hemma några dagar. Men ändå. Och ibland känns det som att jag har jobbat 200% mentalt. Rutinen rullade iaf på efter uppstarten och utöver det så har det varit lite möten här och där, en kort utbildning, dubbla idrottsfritids och två hemmatävlingar. På söndag åker några av min små på tävling i Grums och efter det ska några få flytta upp. Ett miniläger ligger på planeringsstadiet och annars är det sommar simskolan som är på gång och ska pusslas ihop. Jag ska ha hand om anmälningarna från och med i år.
 
Well, livet är som en bergodalbana sägs det. Nu får det bli fokus på topparna/ljusglimtarna/höjdpunkterna:
 
Fest och utgång med Nettan, Bella + kompis (24 jan)
 
Lunch på Joan´s med sötnosarna Emelie och Linnea. (28 jan). Tog mig friheten och snodde en bild från Emelies instagram eftersom jag själv inte tagit någon bild på sötnosen, som dessutom precis fyllt 1 år! Tiden flyger?
 
Brudhäng med Sofie och Frida följt av spontan utgång (6 feb).
 
Spelkväll hemma hos oss på fredag den 13:e. Jag, Simon, Andreas, Conny och Hanna. Vi spelade Cluedo i Big Bang versionen. Kul! =) Fina Nettan kikade in en stund också <3 Och senare på natten kom även Sofie förbi <3 På Alla Hjärtans dag lagade älskling kött och så kollade vi på andra delfinalen av Melodifestivalen.
 
Simma <3 När det blev sportlov från dansen så passade jag på att kasta mig i bassängen. Hela två dagar i rad lyckades jag ta mig lite tid i mitt element. Efter måndagens pass blev det kvällsmat på mcd med Sofie följt av en skön promenad hem.
 
Dansen <3 Min frizon. My happplace. Bara få vara, släppa lös och tanka energi. Blev visserligen sjuk och fick sitta bredvid några lektioner, men sen var det bara på´t igen. Nu är det sportlov, så det är lite tråkigt, men skönt att få vila kroppen och ladda om.
 
 
 
I left my head and my heart on the dance floor
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: