Börjes barnbarn

föralltid

Uppstart

Ja. Då har uppstartshelgen passerat. Jag var som vanligt lite nervig över att jag skulle gjort någon stor miss. Liten miss gjorde jag. Råkade skicka ut typ 15 inbjudan, med olika dagar och tider, till en grupp. Ooops. Jaja. Hellre för mycket information än för lite. Mycket jobb har det varit. Uppstart i dagarna tre blev det, eftersom vi numera har simskolan på måndagar också.
 
Dansen började även samma helg. I söndags med showen där vi fick reda på att vi ska ha en dans med inslag av cha-cha =) Och så ska vi köra Janet-mixen igen. Kul! 
 
Redan igår hade vi även första Idrottsfritids för den här terminen. Som dessutom gick riktigt bra. Lite stök på framförallt en kille i början, men sen skärpte han till sig och han simmade på riktigt bra. Alla gjorde det, men det var så kul att se en så snabb utveckling på bara EN lektion.
 
Skulle sen ha min egen grupp, men smet iväg på uppvärmningen för att hälsa på mina brorsbarn som var på besök i badhuset. Theo visade sin simkunskaper och Noel var på strålande humör, skrattade och hade massvis att berätta för mig =) Hjärtat expanderade till bristningsgränsen <3
 
Efter badhuset blev det iväg till discon. Där ska vi tydligen gå ner i spagat eller splitt. Punkt. Så det är bara att välja och sätta igång att träna. Åh fan. Lite att pyssla med alltså. Trots träningsvärken från söndag så var det riktigt kul att köra järnet igen.
 
Flaggan var hyfsat i topp när jag gick hem, men sen blev det ner som en pannkaka. Jag vet inte. Och jag orkar inte. Känslan har dessvärre hållt i sig, men jag hade lite att sysselsätta mig med på jobbet, så jag hade annat att tänka på. På jobbet blev det också en liten törn till. Suck och stön. Jag är väl inne i en sån där jävla period eller nått.
 
Avslutade dagen idag med ragga. Underbart. Vad vore jag utan dansen. Den här terminen ska vi köra noll rumpskak. Istället blir det mjuka, rullande rörelser som ska ligga i fokus genom hela dansen. Kommer bli grymt. Längtar till hiphopen imorgon och moderna på fredag. Så skönt att vara igång igen. 

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    💕💕💕

    2015-01-23 | 23:20:26

Kommentera inlägget här: