Börjes barnbarn

föralltid

Semester!

Yes!! Nu är semestern här! Sista veckan var Sommarsimskolan ute och badade. Prickade in den varmaste dagen. Jag kirrade kransar till avslutningen. Bjöd in tidningen för ett reportage. Och styrde pizza. Titulerar mig själv som mästare på stora pizzabeställningar. Med tävlingsgrupperna hade vi tränarmöte, och till hösten ska jag bara ha simskolegrupper. Känns bra.


Tjuvstartade semestern med lite standup med Magnus Betnér i Örebro. Skönt häng med Nettan och Riskornet.


I tisdags åkte jag på en shoppingtur till Marieberg med Gun och Lisa. Blev bara snoddar och örhängen, men trevligt sällskap. Och supergod frozen yoghurt.


I torsdags blev vi bjudna på käk hos C-G och Elaine. Gött. Spelade lite spel också innan vi tog en utflykt till Picassoudden för att se när ostindiefararen "Götheborg" passerade. Det blev dock strul med motorn(?) så vi åkte in till hamnen och fick spana in skeppet där istället.


Natten fredag till lördag körde vi en sleepover hos Folke. Dvs hundvakt. Mys med tacos och några avsnitt Criminal Minds.


Och imorgon är det dags! Då drar syrran och jag in till Stockholm för att dansa med Jasmine "Mega Jam" Meakin!! Jag känner mig något övertaggad. Jag har till och med grubblat i några dagar på vilka kläder jag ska ha(?!). Alltså --> Övertaggad. Jag och syrran sover kvar en natt i huvudstaden och så får vi se vad vi hittar på. Men nu ska jag hoppa i säng och iallafall försöka få mig lite sömn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: