Börjes barnbarn

föralltid

Sommar

Börjar se ett mönster i bloggen. Ett inlägg per årstid? Ungefär så. Lite fler inlägg har jag gjort. Hursom. Det är något med maj. Allt-på-samma-gång månaden. Framförallt möten och avslutningar.
 
Med jobbet har vi har varit med på föreningsdagen, projekt invandrarsim är genomfört, simmarna har varit på tävling/läger och idrottsfritids är slut för terminen. Det är också varit fler möten än vanligt i och med att vi har gjort små, fast stora, förändringar i våra tävlingsgrupper. Allt med start 19 maj. Jag gillar´t. Den här helgen har det varit avslutning på simskolan och till hösten blir det även några små korrigeringar även där. Imorse när jag låg och planerade, i vanlig ordning, så slutade det med att jag redan känner mig taggad inför hösten(?!) Lite tankar och idéer som jag har haft har börjat falla på plats. Känner mig fortfarande kluven, men idag tog jag ett mentalt kliv i rätt riktning.
 
På dansen hade vi avslutningsshow med temat "See you on Broadway". Lika underbart som alltid <3 Den här terminen var alla danser lika roliga med klockrena teman med kläder och musik. KDC har haft ett samarbete med en fotograf och en filmare som varit på plats på lektionerna och på avslutningen. Det hela ska bli en utställning senare i sommar. Några bilder har kommit upp på facebook. Det ska bli spännande att se helheten sen.
 
Och det roligaste av allt.... I höst ska jag ha två barngrupper på KDC! <3 Sandra ringde för några veckor sen och frågade om jag ville börja jobba där och jag tackade ja innan jag ens fått veta detaljerna =P Det var glädjetårar all the way. Det ska bli så roligt att ha barngrupper i dans igen. Som jag saknat det! Efter samtalet har jag varit med på några lektioner för att se hur de jobbar och för att bekanta mig med danserna. Sen hade jag en träff med Anna och en med Sandra där vi gick igenom alla koreografier. Så i sommar ska jag träna på barndanser =)
 
Projekt trädgård. Det var en gång en uteplats...
 
I helgen hade vi även avslutning med konstsimmarna. I lördags fick de visa upp programmet för familjen och igår åkte hela gänget in till Örebro för att kolla på SM i konstsim. Underbart gäng!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: