Börjes barnbarn

föralltid

Oktober

Måndag den 5 oktober.

Jag fick vara med på en lektion för att göra ett ”dansprov” och jag kom in =) Det var bara att börja. Så jag hängde på alla lektioner under den veckan för att känna efter lite grann, och sen så bara… Rullade allt på. Kastade rätt in i koreografier inför den stundande höstfesten som gick av stapeln 21 okt. 14 okt hade vi worskhop med fantastiska Håkan Meyer. 23 okt var det workshop med Khosro Adibi.

Jobbet fortsatte jag med som vanligt. Det var möten, klubbkväll, tävling och simskola. Första helgen i oktober åkte jag till Stockholm på konsimkonferens. Det var kul att träffa konstsimsgänget och ett samarbete började äntligen växa fram. På riktigt. Start i vår. Jag avslutade oktober med en intenstivdag. Hade styrt bowling, föräldramöte, breddläger och tema på simskolan. Allt på samma dag.

Utöver skola och jobb så var jag på Al Pitcher´s föreställning ”Nääämen” i Karlstad med älsklingen och så tog vi en date i Örebro dagen efter med käk på O´Learys och bion The Marsian. Hade en lunchdate med Emelie på Joans samt middagsdate med syrran och Jarmo på Woody´s. Det var i oktober jag upptäckte målarböcker för vuxna, och fastnade direkt. 25 oktober kom Nettans & Andreas lilla riskorn Lex till världen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: