Börjes barnbarn

föralltid

December

Började december som jag avslutade november. Med sånt där nödväntigt ont som lämna cellprov, tvätta och gå till frisören. Och jag tror jag lyckades kränka frisören. Stackare. Sorry! Det var inte meningen. Jag får väl gå dit igen, så hon förohppningsvis fattar grejen med mig och frisörer =D
 
Jobb
Gjorde min sista vecka som idrottsfröken. Riktigt kul att få prova på. Sen blev det genast i kast med nästa utmaning. Nya elever och ny skola. Och shit got real när rektorn kommer förbi med en nametag! Det är också skapligt verkligt när man ser sig själv i skolkatalogen. På nya skolan är det även fritids som gäller, och jag har haft min första öppning och stängning. Check.
 
 
 
Dans
Fick ju dansa både på skolan och på dansskolan. Underbart med dagarna fyllda med dans! Fullfart mot föreställningen (som får ett eget inlägg). Gossedjurskalas. Och jag gjorde det slutgiltiga provet i Hiphop-utbildningen. Nervös! Att bli följd via Skype på en lektion. Men det gick bra. Godkänd! =D Det var riktigt skönt att jag hade sånt flyt att jag hade idrotten, och därmed möjligheten att köra lite hiphop där.
 
 
 
Advent
Jag taggade upp inför jul med gardiner, pynt, adventsljus, gröt och egengjord julskinka på en trevlig julskinke-dejt =D
 
 
 
 
 
Golden
Syrran och Nettan. These girls are golden to me <3
 
 
 
Egenvård
Det var dags nu. Thaimassage. Massören var snäll och upplyste mig när hon hittade de stela delarna på kroppen. Lite mer än vad jag trodde. Hm. Skärpning på egenvården av kroppen ska få stå högst på nyårslöfteslistan (Inte för att jag har någon, men kanske borde fixa en... hmm.. hmm..)
 
 
 
Kanske en copy-paste på den tweeten...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: