Börjes barnbarn

föralltid

November

Dans
November startade upp med lite mys för tävlingsdansarna. Danslek följt av pizza.
 
 
 
Halloween
Sofie fyllde år, och hon hade klassisk födelsedagsfest kombinerad Halloweenfest. Jag var troll =D
 
 
 
Jobb
Nya utmaningen var att vara idrottsfröken i några veckor. Kul! Passande nog så hade Joakim planerat in vattensäkerhet, dans, fys och eventuellt skulle volleybollen komma på besök. Samtliga områden som jag har undervisat och pluggat =D Skolan firade 40 år, och då skulle alla arbetslag representera något från 1977. Själv var jag hippie och fick använda min fina moss-väst en andra gång (blir en tredje sen i december)
 
 
 
Övrigt
Gjorde sånna spännande saker ( dvs. nödvändigt ont) som att besöka vårdcentral och tandläkare. Har även gett mig på att baka! Försökte mig på lchf-bröd. Ett mkt bra försök dessutom. Och såklart har det varit lite fest. Inte mkt till varken bilder eller minnen, men det räcker gott för mig att veta att jag alltid haft kul =)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: