Börjes barnbarn

föralltid

Februari

 
Grattis till mig =D
Höjpunkten för månaden får ju helt klart bli min egen födelsedag. I år blev det god mat på Woodys med vännerna <3 Fina meddelanden i olika varianter (som syns ovan) under hela dagen. Glad i hjärtat.
 
 
 
Peter, Bruno, Matilda
En annan höjdpunkt var konserten med mina frikort tillsammans med mamma, pappa och syrran.
 
 
 
Bästishäng med Anneli <3
 
 
 
Dansen
Terminen rullade på. Jag fick fina bilder av dansarna inför sportlovet och även i present eftersom min födelsedag inte lyckades undkomma dansskolan instagramkonto =) Sen fick jag även möjligheten att gå discoutbildning, och det hoppade jag gärna på =)
 
 
 
Fun@work
Jobbet rullade på. Här kommer lite sköna bilder från vad vi pysslade med i februari:
 
 
Jobb iPad..
..fick jag mig en. Woho. Och när iPad är trasig är det kalasbra att kompis jobbar på IT-avdelningen. Också woho! =)
 
 
 
NOT so fun @ work
Rensa och organisera spel med en kollega som är på raka motsatsen av organisationssinne som du själv... ojoj... utmaning level 10. Men det gick bra =)
 
 
 
Kategori: Igenkänningsfaktor
Min bildbank består till stor del av printscreens från alla dessa appar med visdomsord eller annat vitsigt som har roat mig på ett eller annat sätt. En gren på humorträdet är det som kallas "igenkänningsfaktor".
 
 
 
31-åring
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: