Börjes barnbarn

föralltid

Januari

Kan väl sammanfatta att fina meddelanden sammanfattar den här månden =D
 
Jobb
Nu hade jag börjat på den lilla skolan istället och fått två nya pojkar att jobba med. Storlek mindre. Små ettakluddare =D De fantatiska ögonblicken började komma direkt. Och jag vet inte riktigt vad det är med mina boys jag får jobba med, men de utvecklar tidigt nån slags hat-kärlek till mig och vill gärna förmedla detta i skrift och bild:
 
 
Hahaha. Rak och tydlig kommunikation. Som det ska vara. Sött är det. Och banden mellan oss blev starka <3 Här är lite andra favoriter från jobbet:
 
 
 
 
De andra fina meddelandena...
..kom från vänner. Dels Simon, och jag blir alltid lika glad när han hör av sig och vill göra en klassisk seriekväll #vigörom Det andra kom från Daniel. Lättrörd, är väl bara förnamnet. 
 
 
 
Sofie
Det blev en del häng med Sofie. En biodejt och en spontan sleepover när Sofie däckade på soffan hos mig =D
 
 
Dans
Innan terminen började så drog jag iväg på domarutbildning. Det var en intensivkurs så på några få timmar skulle vi plugga in de fyra olika stilarna (disco, hiphop, slow och freestyle discojazz) och sen ett teoriprov på det direkt. Svettigt! Känslan pendlade från "det känns rätt bra ändå" till "vad i h-vete håller jag på med?!" Sen drog terminen igång. Den här terminen tog jag över modernt och det var lika kul som nervöst. I den vevan hittade jag en passande bild på den kreativa processen. Hög igenkänningsfaktor. 
 
 
 
 
Breathin´
En långpromenad i Bullerdalen har nästan blivit ett måste eller kanske snarare ett mål att få till varje årstid. Ett perfekt ställe att se naturens skiftningar och att få rensa tankarna, återhämtning och tanka ny energi. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: