Börjes barnbarn

föralltid

2018

 
2018. Vilket år!
 
Jobb
Jag började året med att byta till den lilla skolan och fick jobba med två fantastiska pojkar. Mina små stjärnor =D Det blev en härlig vårtermin med utmaningar, skratt, bus och humor. Mot slutet av terminen var det dock många lösa trådar och oklart om vad det skulle bli av mig, men tillslut så fick jag förlängt och vikaritet på 50% där jag hoppade runt på nästan alla avdelningar + lite extra med en elev/avdelning. Trivs väldigt bra på den lilla skolan. Under året har det också blivit afterwork på O´learys och Gastro, räkfrossa på Gastro, julmat & karaoke på Red Brick.
 
Dans
Under året har jag bockat av domarutbildning och discoutbildning. Provdömt en tävling. Varit DJ på vår första egna tävling. Koreograferat och coachat två tävlingsgrupper i disco. Började undervisa disco, mix-it och slowdance. Gick med i DoHH kommittén. Hiphop med Lekeberg. Två shower. Blev medlem i Fröjdans och deltagit på några workshops i Örebro, men även tagit klassiker på House of Shapes (äntligen!)
 
Vänner
Häng med alla fina vänner i form av allt från fika, lunch, bio, fest, städa husvagn, båt-häng, sleepover, roadtrip, åka crusing, födelsedagsfest, bada, serietittande, grillning, nattbad, drinkar, djurpark, bebismys, midsommar, utespa, flottfestivalen, karlskogafesten...
 
Bebisar
Det här året har det kommit fyra småttingar till världen. Två brorsbarn, ett kusinbarn och ett kompisbarn. Milo, Hedda, Alma och Lo. Välkomna till världen!
 
 
Familjen
Kalas för de små, Sandra fyllde 25, pappa fyllde 60 år. Namngivning för Hedda. Tripp till Halvarsnoren och Baggerud. Påsk, midommar, jul.
 
Höjpunkter och annat:
* Firade mina 31 år på Woodys med vännerna
* Peter, Bruno och Matilda med mamma, pappa och Anna
* STHLM --> hotell hornsgatan, house of shapes, harmonikällan
* Övningsköra och halkan
* Blev bilägare
* Cyklade Möckeln runt
* Massage
* Al Pitcher i Karlstad med Simon.
 
...och så Patrick <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: