Börjes barnbarn

föralltid

Fika & shopping

image102Efter finalen igår började CSI och då fastnade jag gievtvis framför det och kom i säng sent. Pojk stackar´n min fick gå upp tidigt eftersom han skulle till jobbet. Själv låg jag och sov länge, tills jag blev väckt av syrran. Jag låg dock kvar i sängen och funderade på vad jag skulle göra med dagen. Tankarna gick åt städning, tvättning, promenad... ni vet... de vanliga tankarna med andra ord. Men hade inte Nettz skickat ett sms till mig i samma veva (efter 11 nångång), så hade jag säkerligen legat kvar i sängen ett bra tag till. Så det slutade med att jag fick inviga min silfver hielm och cykla in til stan för en fika med Nettz på hennes rast. Eftersom jag ändå befann mig i centrum så blev det en sväng genom butikerna. Inhandlade trosor, en tröja, mascara och en snygg&billig halsduk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: