Börjes barnbarn

föralltid

Cinderella

Hemma igen. Jag kom hem igår ikväll, men då blev det direkt till badhuset och larma, men även en intervju med en simmare. Och idag har jag varit till LC och gjort grupparbete.

Överraskningen var en tur till Åland och tillbaka med Cinderella =) Jag fick reda på det när vi stod och väntade på bussen eftersom det stod Viking Line över hela bussen =P Så vi åkte buss till sthlm. Åt på Sannakroá, som inte var så sunkigt som jag trodde. Det var riktigt fint och bra där.



Ombord på båten sen, så käkade vi buffé ganska direkt. GOTT och sjukt mätt blev man. Dricka ingick, så det var inte dåligt. En del vin slank ner mellan tuggorna. Efter maten slappade vi lite i hytten innan vi promenerad runt på båten. Drack någon drink, tittade på folk och lyssnade på de tuffa som vågade sjunga karaoke.

La oss ganska tidigt och gick sen upp ganska tidigt och åt frukost buffé. GOTT. Sen gick vi och sov lite till =P Sen tog vi en sista sväng genom taxfree och inhandlade lite förnödenheter =P Sen kom vi i land. Sniglade oss fram i seg kö till bussen och brummade hemåt. Stannade på Sannakroá på hemvägen också.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    åååååååhh, jag ska kanske åka med Cinderella på min födelsedag! Det är min favoritbåååååååååt

    2010-03-04 | 10:01:48

Kommentera inlägget här: