Börjes barnbarn

föralltid

Hittat skor!

Fredag innebär telebild. Den här gången hade vi redovisning av vår gruppuppgift. Vi har byggt "En skola för alla". Redovisningen gick riktigt bra. Det verkade som att läraren gillade våra diskussioner som vi har haft. Ingen gruppuppgift idag eftersom vi inte har läst den litteraturen än. Jag höll mig i stan. Hittade ett par skor på Intersport på rea som jag blev väldigt sugen på. Men tvekade. Som jag alltid gör. Tänkte köpa dom idag, men gick in på Bergqvist först. Där hittar jag också ett par skor som jag gillade! What to do?? Jag blev nog lite chockad över att jag hittat TVÅ par skor som jag faktiskt gillade, som det dessutom var skapligt pris på. Vilket par skulle jag välja? Båda??! = Enorm beslutsångest = Inget par.

Jag ska nog köpa de imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: