Börjes barnbarn

föralltid

Funky

Började dagen tidigt, och tog bussen hem till m&p där jag skulle vara lite barnvakt till sjuklingarna medan mamma skulle klippa sig. Sen blev jag kvar där och åt mat och pratade. Inte så stor idé att åka hem eftersom jag skulle vara på  Colluseum hyfsat tidigt och ladda upp för Funky starten. Hade egentligen tänkt köra igenom danserna innan, men det hanns inte med. Men det gick allt bra ändå. Lite ovant med nya åldersgruppen eftersom det är mer steg. Lite lätt överrumplad kände jag mig, typ. Var inte tillräckligt snabb att tala om innan, men det kommer =) Väldigt roligt var det iallafall =D Efter Funky gick jag direkt till min egna dans, street och ragga. Inga nya steg idag. Fokus låg på att hitta känslan i de olika stilarna.

Telebild imorgon. Så, godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: