Börjes barnbarn

föralltid

Let´s Dance

Upp och iväg till telebilden. Föreläsningarna blir så betydligt roligare när vi får diskutera den största delen istället för att bara lyssna. Efter telebilden gick jag upp till stan. Ryktet sa att Kappahl hade alla bh för 99 kr. De är bäst på underkläder tycker jag. Framförallt för att det finns i större storlekar. Efter x antal vändor i provhytten, gav jag upp och fick med mig endast en bh med mig hem. Resten satt inge bra. Blev ett skärp också. Hemma blev det chill och har varit under hela kvällen framför film och Let´s Dance. Jag fortsätter hålla med juryn i poängen. Frank och Tina krossar resten. Dock borde inte Helena stått i duell. Alexander och Andreas var sämre. Men det var Björns tur.



Tänkte faktiskt lägga mig redan nu. Möjligtvis påbörja en bok(?) Fick lite lust att läsa något. Något, alltså annat än kurslitteratur. Imorgon är det Funky dags igen. De charmiga 4-5 åringarna är det dags för =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: