Börjes barnbarn

föralltid

Februari

 
Chefen i källaren verkade ganska nöjd när han kom med små lappar åt mig med lite vikariepass. "Det här är väl lagom?" eller "Det är precis vad du villa ha eller hur?". Lite sådär lagom stolt. Han hade helt enkelt börjat fatta hur många pass som jag känner mig nöjd med.
 
Lite väl mycket ideellt under februari. Möten, lite fler möten och så lite extra möten. Sen vårt VO delades har vi stött på problem, och nu började det drabba fler och på alla plan. Så, ja. Extra insatta möten för det. Det blev också några telefonsamtal med valbereningen för västsvenska. Han hade hoppats på att värva mig som ordförande, men nah. Efter några samtal och bearbetning, så tackade ja till en vända till, men inte ordförande. Det hade blivit lite too much. Jag som egentligen hade tänkt pausa... 
 
Syrran skickade en passande bild till det - introvirtuous.
 
 
Februari bjöd annars på både ups and downs.
* Fyllde år och önskade mig mammas kalops.
* Lunchdejt och kvällshäng med Emelie
* Domar på en part tävling
* Fick en penis inristad på min bil... 
 
 
Kissemissarna. Dennis vill gärna ligga där syrran har legat. Disa väljer en sovplats. Dagar senare, så har Dennis tagit över den platsen. And repeat. I övrigt är Disa en utekatt och Dennis en innekatt som går ut ibland om han känner för det, men not so much under vintern.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: