Börjes barnbarn

föralltid

November

 
Hej hallå bloggen. Dags att blicka tillbaka och dokumentera ikapp. Sista jag slutade hade jag bara november och december kvar. Vill minnas att ambitionsnivån var att bocka av en i taget för att sedan göra stora tillbakablicken på året. Nu sitter jag här. Den första juli. Vad fan höll jag på med i november?
 
Minns ju knappt vad jag gjorde igår. Tack o lov för kalendern och bilder. Förmodligen var jag galet låg över detta galna försök att göra klar examensarbetet, jag undervisade som vanligt, dansade House, dömde en tävling och kirrade klart bilen (hjulinställ och ombesiktning). Lite sjuk var jag också tydligen. Och blev kontaktade av transporten och upptog lite timvik där.
 
Började pynta för jul också eftersom första advent inföll i novemver och jag drack julöl och åt fudge med Nettz <3
 
Dumpar lite bilder i ingen speciell ordning, whatsoever:
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: