Börjes barnbarn

föralltid

Fit for fight (praktiken slut)

Jag är nog blogg beroende. Känns inte bra att jag inte har skrivit här på 4 dagar. Mår psykiskt dåligt om jag inte får skriva i bloggen. Inte bra det här alltså! =)

Praktiken är nu slut, och jag längtar tillbaka till Träningslagret! Alla vara supergulliga hela tiden. Igår kändes lite tufft att lämna stället. Jag fick vara med på cirkelträningen igår också, och det var riktigt kul. Anyway, när jag satt och klippte lite lappar, så kom Niklas och sa att det var dags att "ta kvällen". Vi satt och pratade lite och jag fick lappar om träningstider m.m till "må bäst" grupperna. Sekunder senare så säger Niklas: "Britt-Marie, skriv ett månadskort åt Emma". Jag fick ett gratis månadskort! Jag blev super mega lycklig!! (och är det fortfarande) Det ligger där borta på Träningslagret, med start 8 januari... Så nu kan jag verkligen komma igång med träningen =D =D =D =D =D Lycklig lycklig lycklig, mega GLAD! =D =D =D

Glädjen sitter kvar kan jag säga. Jag kollade på hemsidan efter nya schemat... och funderar på att köra Body Jam på måndagar, spinnig på torsdagar och step + core på söndagar =) Fit for fight till Beach 2007, eller?! =P Under den här praktikveckan så blev jag mer och mer sugen på träning för varje dag som gick, så jag hade till och med lust att gå till badhuset i regnet, bara för att få röra på mig =) Men näää... jag satt och skrev på praktikrapporten som ska in (klar med den redan nu alltså!) och den tog lite tid. Så pappa fick skjutsa mig. När jag ändå pratar om badhuset - mina simmare alltså! De är ju underbara. I fredags var det bääästa passet på länge. De simmade hur bra, fint, effektivt och helt pefekt alltså. Till och med (hör och häpna nu) B...., simmade hur bra som helst. Hans bästa pass någonsin. Han är lite speciell. Lillgammal och gammalliten. Lyssnar inte för fem öre. Har haft mååånga diskussioner med honom, utan resultat, men i fredags!

Idag, knallade på stan med pojken. Skulle shoppa julklappar. Köpte lite snaxs inför kvällen och en ny/extra julklapp till Wille. Det visade ju sig att de spelkulor som jag köpte åt honom var PRYDNADSKULOR(??!) Jag fattar det inte... För de låg bland leksaker... Jag var tvungen att öppna paketet och kolla, och på förpackningen stod det "Endast prydnad. Får ej användas som leksaker" Öhh? Jaaahaaa?? Nej jag vet inte vad jag ska göra med den skiten. Men nu har jag iallafall en extra julklapp, som kanske rentav är bättre.

Rydell & Quick spelar ju på statt ikväll ffs!!! Och jag visste inte om det förän igår! Skulle vara förbaskat kul att gå på det alltså, men jag känner mig så himla slö, seg, trött, sur och grinig... vet inte varför. Bara är det. Och en hemmakväll framför tv:n låter jätte bra i mina öron och för mitt humör, men samtidigt... Rydell & Quick?!!

Nu ska jag chilla vidare och vänta in min tv-kväll med lite chilinötter.
Bye for now!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: