Börjes barnbarn

föralltid

Julstäda

Idag har jag tänkt att julstäda lite i lägenheten. Jag lyckas då aldrig hålla det rent i mer än några timmar =P Men nu ska jag verkligen försöka. Hm, det har jag nog sagt förut, men jag börjar bli trött på min ostädade lägenhet.

Alla klappar är klappade och klara =D Hihi* I tisdags var jag i Örebro och handlade, onsdagen hemma i Karlskoga och igår köpte jag den sista till pojken. Det var riktigt svårt i år. Det var lite mindre kul. Jag var helt blank när det gällde vad jag skulle fixa till honom. Hoppas han blir glad för det han får!

Trött har jag varit de här dagarna. Det är inte likt mig. När vi åkte hem från Örebro i tisdags, så var jag påväg att somna i bilen. Väl hemma sen, så var det sängen direkt! Och jag slocknade - utan problem. Sov några timmar. Absolut inte likt mig. Somnar jag på dagen, brukar jag sällan sova en hel timme. Nu sov jag flera! Onsdagen sov jag som en stock under natten och vaknade knappt när Simon kom hem från jobbet.

I tordags träffade jag Rukiye. (Varför får man inte göra prickar över u här på bloggen?!) Vi var hemma hos mig, pratade och bytte julklappar. Efter att jag har städat idag, senare på dagen, ska jag träffa Emelie, fika och byta julklappar =D

Jag är som en liten barnunge. Börjar bli helt uppspelt inför söndag.... JULAFTON!
Men vart är snön?? Hör och häpna kära vänner, jag fick ett mms igår... en kompis hade hittat en tussilago ute i skogen! PS. Jag har bildbeviset, som hon skickade till mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: