Börjes barnbarn

föralltid

Hel dag i Örebro

Hejsan hallå. Sitter i skolan nu har har typ, håltimme. Lunch om 20 minuter. Idag har jag provat på pilates =) Styrka på sånna här stooora rund goa bollar =D Det var riktigt skoj. Blev lite krut på mitt hår dock, eftersom det hängde ner i ansiktet och klibbade fast på mig. Jag kom ju aldrig iväg till frissan igår =(

Efter lunchen har jag en lektion. En redovisning om danshistoria. (Hoppas jag kan visa skivan jag fixade igår med danser, som rumpedarra, gubbstöten, sexdansen =P och givetvis de mer vanligare som schottis och polka.) Inte fan visste jag att det fanns en dans som hette rumpedarra! www.folkdans.se

Sen slutar jag... och då ska jag knalla på stan i Örebro med pojken. Kanske shoppa lite om jag hitta nånting. Mappar måste jag definitivt inhandla. Jag blir TOKIG på mina skolpapper som ligger hullerombuller i lägenheten.

Efter stan så blir det konsert på Konserthuset 19.00. Kommer kanske hålla på till omkring 21.30 (!!!) Hoppas på lite innan det, för det går en buss precis 21.30... Och därefter går det en 22.30 och SÅ sent vill jag inte åka hem. Då är jag ju inte hemma förän runt 23.30! Självklart ska man ju upp tidigt imorgon också. Jaja, det är väl bara att bita ihop.

Har shoppat på ellos också på tal om ingenting www.ellos.se Mucho fina kläder! =D Helt nöjd! Två tröjor, ett linne, ett par byxor och 2-set sängkläder för 555,50 kronor (frakten inräknad).... Det tycker jag är ett bra pris! Hoppas de kommer fram fort som attan. Vill ju ha de NU!

Fest och lakrisshots imorgon ffs!!! =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: