Börjes barnbarn

föralltid

Shake it!

Snart dags för salsa! Hell yeah! Hoppas det blir kul. Det känns som att det blir kul. Det måste bli kul. Det kan inte bli annat än kul. Efter salsan blir det styrketräning.

Redovisningen idag är jag inte helt nöjd med, men publiken såg ut att vara nöjda. So I´m cool. Redovisning imorgon med. Måste kolla igenom det i eftermiddag sen. Vet inte alls om jag är klar eller inte. Nåja...

Men kul! Jobba ihop med någon som man kanske inte vill jobba ihop med. Först tänkte man okej, det funkar nog. Så illa är det nog inte. Men vad tänkte jag med då egentligen??

Projektarbetet börjar närma sig, och jag vet inte riktigt vad jag vill göra. Vännerna inbjuder ju mig till att vara med de och deras projekt. Men jag känner att Extrem sporter inte riktigt är min grej. Snarare absolut inte. Jag som är så feg av mig. Försiktig kanske.

Nej, nu måste jag gå och byta om till softisch kläder inför salsan.
Shake it babe!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: