Börjes barnbarn

föralltid

Diamant

Följande inlägg handlar om gårdagen. En mycket händelserik dag. Det är sällan jag brukar känna att jag hunnit med mycket grejer under en dag, men igår var som sagt, en händelserik dag. Inledde dagen i skolan med idrott. Vi lekte lekar den här gången också, och det gillas skarpt av mig! Jag ska aldrig sluta leka! Sen hade vi Human Biologi. Inte värst händelserik eller ens lärorik lektion. Läraren kom sent pga möte, och vi pratade mest bara om provet som komma skall (döda mig!) Hela skolan fick sluta redan vid 11.30 då det vankades vårfirande ute i parken med körsång, allsång och vårtal. Skolan bjussade därefter på en lätt lunch bestående av pastasallad, men jag hann inte med detta, då jag var tvungen att hinna med bussen till min date.


Daten var min syster-yster som hade en vinkurs med mig msn och igår genomförde vi en praktiskt lektion. Handlade tre flaskor till kvällen. Fikade därefter på Kulan. Vrålhungrig som man var. Snackade lite innan vi fick ta nya tag inne på HM och leta smink till mig. Hade tänkt mig vara en våghals och sminka mig mer än vanligt till kvällen. Vet inte om det märktes någon jätte stor skillnad, men jag är nöjd över resultatet som jag lyckades åstadkomma.


Nu ska jag komma till kvällen som ni säkert undrat över nu =P Hade fått en inbjudan till en tjejkväll med mat och sexleksaker =P Drog med mig min favorit dit och det blev en intressant kväll. Fastnade för jätte dildon =P Funderade också på och handlade något, men det bidde ingenting. Ska väl eventuellt dra ihop till ett "homeparty" här hemma hos mig. Får se. Angelica och Johanna fick slutligen joina oss, trots tveksamheter ibörjan. Glad över att de kom! Efter lite girly-talk ute på balkongen så drog vi oss iväg med riktning: Pastabaren. Hängde lite utanför först och tog lite porrbilder. Angelica och Johanna drog vidare och me & mah babe gick in och satte oss på Pastabaren för att invänta en kompis. Där höll vi oss sen bland roligt folk och billiga priser!

Kommentarer

  • Nettan säger:

    http://www.cocktailguiden.com/geting ;)Vi hade rätt där med likören.

    2007-04-28 | 21:38:02
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se
  • Nettan säger:

    Och ja, ett sånt där homeparty hos dig skulle ju vara nice :D

    2007-04-29 | 22:58:33
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: