Börjes barnbarn

föralltid

Plugghäst

Känner mig som värsta plugghästen. Jag la mig lite försent igår. Visste det redan då, men det kändes extra mycket imorse när jag försökte ta mig upp ur sängen. Det var ruggigt skönt att bara ligga kvar och mysa, men icke. Blev stressigt till bussen, men jag hann. Surt när solen försvann bakom molnen, men försöker hålla humöret uppe. Skrev en riktigt bra text om aboriginer på engelskan. Den är jag nöjd med. Tränade sen på gymmet. Kändes skit bra. Åt mat och nu sitter jag som en plugghäst framför datorn och försöker vara jätte effektiv, så jag blir av med de uppgifter jag har. Ledstjärnor klar och inlämnad. Sitter och skriver om jämställdhet nu, fyyyy vad tråkigt. Jobbiga frågor. Iallafall då jag tänker att jag måste skriva bra. Det är ju så pass mycket lättare när man tänker att man får skriva fritt, men så tänker jag ju givetvis inte. Tänker bara på att jag måste skriva bra. Skit!

På torsdag har vi redovisningen på kommunikationen. Har inte ens börjat leta fakta än. Så kul är det ju inte att leta fakta om ett (för mig) ointressant ämne. Min kära gruppmedlemmar tyckte dock att ämnet var intressant. Usch usch. Ser inte framemot torsdagen. Dessutom ska jag (I SAMMA GRUPP!!!) hålla i idrottslektionen SAMMA DAG!! Inte särskilt lockande.... jaja...

Ikväll blir det badminton! =D *tummen upp*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: