Börjes barnbarn

föralltid

Stugan

Lördagen startades ganska lugnt. Fortsatte med badhus på eftermiddagen. Därefter packade Simon och jag ihop lite grejer och drog till vår stuga. Vet inte om den kan kallas en stuga, men jag kallar den det. Så det så! Vi laddade grillen full med kvistar och tände på. Grillade lite korv, drack och lyssnade på musik. Packade sen in oss i stugan när det började bli lite väl kyligt, fixade sängen och laddade upp med lite spel, kex, ost, vindruvor, vin och tände ljus. Hur mysigt som helst! <3

Vaknade ganska tidigt på morgonen och fick smyga ut på dasset =P Dass är grymma grejer. Somnade om och sov iallafall en timme till innan jag väckte Simon och vi började såsmåningom plocka fram frukost ute vid brassestolarna i solen. Njöt i fulla drag, men Simon kan inte koppla av hur länge som helst, så han började busa och sen fixa kvistar till brasan som vi behövde till korven. Vi ångrade oss angående korven då vi insåg att klockan var en del. Vi ville ju hinna ut till Baggeruds klippor också innan vi åkte hem. Sagt och gjort. Blev Mac Donalds på hemvägen.

Helgen i stugan:
Humör:
 Toppen! 
Klädsel: Mysbrallor, linne och nya glasögonen
Frisyr: Undan med luggen 
Dryck: Rödvin och en cider 
Mat: Korv med bröd 
Träning: Absolut ingenting! 100% slappar helg 
Väder: Sol och värme, men lite blåsigt i stugan 
Låt: Rock-skivan 
Pryl: Korven, kexen, osten, vindruvorna, sovplatsen, spelen m.m
Toppen: Hela helgen och min älskling <3 
Botten: Hemkomsten

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Åh, nästa helg ska det bli sämre väder :( Vi som hade tänkt att åka till stugan... Ah well, jag håller tummarna. Du, det blev visst inte någon solstol utan en liten promenix med mig *hihi* Hoppas du kom i tid!?

    *kram*

    2007-04-15 | 20:29:48

Kommentera inlägget här: