Börjes barnbarn

föralltid

Lugnet före paniken

Dagarna efter julafton har varit väldigt lugna och sköna. Softandes med Simon och chill i badhuset. Iallafall för mig som tränare. Har även åkt in till Örebro och kollat lite mellandagsrea. Vi köpte en dammsugare, som vi fick åka tillbaka med två dagar senare eftersom den inte ville ladda upp sig. Det var en sån här laddningsbar/sladdfri (emma gillar) dammsugare. Bytte till oss en nyare variant eftersom vi hade tagit den sista av den förra. Den fungerar, men däremot är det en skruv som inte vill sitta som den ska, så själva handtaget sitter löst *suck* Ska ringa och klaga lite har vi tänkt. Orka åka in och byta igen, är tveksamt. Det blir ju några mil om man ska åka framåt och tillbaks när grejerna inte fungerar som de ska. Sen har jag varit  en sväng till Nettz för julklappsbyte. Thanks babe för de mycket bra och användningsbara julklapparna =P Efter Nettz åkte vi till Simons farsa för middag. Vi passade även på att provspela spelet jag fick av Simon i julklapp. Guinness World Records - dvd - rekord spelet för alla. Det var riktigt skoj. Man kände sig inte så jävla dum i huvudet, som man kan göra ibland när man kör Trivial Pursuit med smarta idioter.

image168

Riktigt trevliga "mellandagar" har jag haft. Ända tills jag fick reda på/insåg att jag totalt glömt bort att skicka in en uppgift, som skulle varit inne FÖRE jul. (PANIK!) Jag har inte haft en endaste tanke på den uppgiften överhuvudtaget och har då givetvis inte ens börjat. Dessutom var den perfekta idén som jag hade när jag fick reda på uppgiften, som bortblåst. Kunde knappt sova pga uppgiften. Så... nu har jag suttit och skrivit en hel årsplanering + detaljplanering för min simgrupp. Tjohej! Snacka om att jag varit stressad/irriterad/förvirradyou-name-it. Nu är det gjort iallafall, men jag vet inte om jag är 100% nöjd med den, men det hinns inte tänkas på. Måste ju skicka den nu. Till en adress som inte finns längre. Jippie!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: