Börjes barnbarn

föralltid

Dreamer

Jag håller mig som vanligt mer till drömmarna än verkligheten.

Verkligheten kan tala om att jag har faktiskt flyttat på lite möbler och städat =) Igår alltså. Ska fortsätta här alldeles strax, och jag får nog hit hyllan/skåpet redan på torsdag! =D Inte illa. Då kommer det ju nämligen se jätte fint ut här hemma när det kommer hit folk. Imorse gick jag upp till huset och fick passa lillebror när morsan skulle till frissan. Och jag skulle käka frukost också (still no kylskåp) Nu är jag hemma och chillar, innan jag ska ta tag i städningen igen. Lunch med älsklingen sen också. Sen vet jag inte om jag ska iväg på spinning =/ Jag vill ju. Mår inte bra om jag inte får träna alltså. Får se hur det blir med det. För om jag ska dit, så måste jag kanske gå! Kul att gå, men det är ju långt dit.....

Dagens:
Humör:
Tummen upp
Klädsel: Jeans och linne
Frisyr: Morgonruffs
Dryck: Vatten
Mat: Makaroner och hamburgare??
Träning: Städa lägenheten och eventuellt spinning
Väder: Kallt och lurifax snö
Låt: Ingen än så länge... kommer kanske uppdatering senare
Pryl: Memory-spel
Längtan: till 20 årsdagen (4 dagar kvar!)
Saknad: Pengar
Önskan: Att jag kommer iväg till spinningen
Kan-jag-vara-utan: Det trasiga kylskåpet
Vill ha: Min katt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: