Börjes barnbarn

föralltid

Helgen

Lördagen började med badminton med älsklingen som är hemma nu och var ledig. Det gick bra, förutom att vi älskar varandra så mycket när vi varit ifrån varandra ett tag (vi småbråkade lite alltså). Efter badmintonen åkte vi hem käkade mat och jag landade i badhuset. Därefter hem och fixa till sig. Simon och jag hade bokade bord på Katrinedalskrogen och skulle dit och käka och så =D Det var hur gott som helst! Mätt och belåtna for vi hem, köpte godis på vägen, och chillade med groggar, godis och tv. Kollade på melodifestivalen (det var bättre förr!) och sen på Armageddon. Alltså... jag grinar varenda gång! Det går inte att undvika... no no....

Söndag idag. Sov lite längre. Frukost och sen badhus igen. Hem och handla & käka mat. Sen till Träningslagret för lite Body Jam! I LOVE IT BIG TIME. Det var fruktansvärt deprimerande förra gången då jag inte kunde gå! Så jävla skönt att släppa loss och skaka rumpan. Nu är jag hemma och ska slänga i mig en Tex Mex pizza från Kronhallen och se om älsklingen vill vara social med mig eller TV:n.

--> 22 dagar kvar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: