Börjes barnbarn

föralltid

Lonely fish

Jag tycker inte om att vara själv. Vill ha dig här. Vill ha någon här. Nästan vem som helst....

Vi sov-in Simons bäddsoffa igår. Trodde den skulle vara lite för hård, men det gick faktiskt vägen. Vi badade badkar först, sen lite bastu och kramades i duschen. Rena och fräscha satte vi på filmen vi hade hyrt. "Snakes in a plane". Jävla ormar säger jag bara. Inga mardrömmar iaf, som jag trodde att jag skulle få. Idag, käkade frukost och kollade på "Happy Feet", sen ut i lite ärenden och nu sitter jag här själv. Så tråkigt. Har tänkt att komma igång med städning av lägenheten. Sluta drömma om hur jag vill ha det, och se till att det blir gjort istället. (Det gäller allt!) Men vad ska jag göra? Jag är ju en fisk! =P

Dagens:
Humör:
Ensam
Klädsel: Mys
Frisyr: Bort med luggen (as usual)
Dryck: O´boy
Mat: Resten av pizzan
Träning: Städa lägenheten, kanske en promenad till badhuset
Väder: Svin kallt!
Låt: Sara Löfgren - För alltid
Pryl: Bäddsoffa
Längtan: till 20 årsdagen (5 dagar kvar!)
Saknad: Älsklingen
Önskan: Att jag fick kraft till att städa
Kan-jag-vara-utan: Den stökiga lägenheten
Vill ha: Mer tid till att städa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: