Börjes barnbarn

föralltid

Seven

Syster-yster uppmärksammade att det senaste inlägget hade halkat på sne. Inte bokstavligt talat, men det inlägget tog jag från ren htlm och bara klistrade in, och fick tydligen inte plats.... well well. Ska nog kanske ta bort det sen, eller bara ha med resultatet i %

Nu har jag kollat på Seven, som jag fick tillbaka av min kusin, och hon fick tillbaka sina halsband och diverse bling-bling som jag lånade av henne till när jag hade uppvisning med dansen för ett tag sen. Moulin Rouge. Det var tider det! Hur som helst, så är Seven är ruggigt bra film. Creepy också. Brad Pitt och Morgan Freeman, några av mina favorit skådespelare i huvudrollen. Sååå bra.... Kevin Spacey spelade den där äckliga psyko-saken och han gör det grymt bra! Får rysningar när han sitiet i bilen på slutet och är äckligt lugn. Hans lugn ger mig kallakårar.

Jag hann tvätta också. Känns väldigt skönt nu i efterhand, att det är gjort. Städat har jag dock inte gjort så mycket. Fastnade här samt kollade på filmen. Men nu ska jag ta och plocka lite till, och sen lägga mig. Men jag tror inte jag vågar släcka och försöka sova förän Simon kommer hem. Vem vet....Kevin Spacey kanske dyker upp........

Kommentarer

  • Janette säger:

    Hej! Jag har en blogg som hyllar singellivet.

    Http://janettesingeltjejen.blogg.se

    Jag hoppas du gillar den.

    Puss Puss Janette

    2007-02-22 | 23:28:01
    Bloggadress: http://janettesingeltjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här: