Börjes barnbarn

föralltid

Första träningen

Första träningen med ny grupp. B-gruppen. Det gick bra, men har man hela 4 st simmare, så är det inte så konstigt. 3 från min förra grupp och en som jag haft för ett tag sen. Imorgon blir det hemmatävling. Får se hur många det är som kommer på den. Onsdagen har jag gruppen själv. Till helgen är det utbildning =/ Vet inte vad jag ska tycka om det än. Det är en kombination av kul och katastrof. Jag som ville ha mer utbildning i simteknik, får ett helt utbildnings paket med ledarskap, kommunikation, organisation- och föreningskunskap, livräddning.... hela kittet liksom - både lördag och söndag nu till helgen samt 2 dagar i mars. Vill/Orkar inte gå på allt! (=Beslutsångest)

Hemma nu och ska få mig något i magen, försöka vara duktig och plugga engelska läxan samt städa/diska. Måste försöka komma i säng tidigt idag. Den lilla huvudvärken (känns som jag är på väg på att bli sjuk) som försöker smyga sig på vill jag inte ha. Lets get it started! Sweet dreams...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: