Börjes barnbarn

föralltid

I feel good

Yes I do. Nu är jag på gång alltså. Med träningen. Lördagen hade vi badminton turnering. Söndagen var jag på Body Jam. Igår gick jag promenix med morsan och idag körde jag styrka i skolan och ska spela med badminton med my lover ikväll. Bokat spinning till på torsdag också =) Me and Nettan are Beach Babes 2007!

Nått som går lite sämre, om man ska passa på att ta död på glädjen, är att jag inte är klar med human biologin ÄN. Den som skulle ha varit inne i fredags. Mitt mål var att lämna in den igår eller idag, men det ser inte ut att bli så. Ska göra mitt bästa för att bli klar till imorgon iallafall.

Men som pappa och instruktörerna på Body Jam sa... Vem bryr sig om du/ni gör fel? Inte en jävel! *asg* För det ÄR tillåtet att göra fel och misslyckas lite ibland. Sug på den ni!! HAHAH =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: