Börjes barnbarn

föralltid

Positivt vs Negativt

Jahopp, nu har skolan börjat igen. Ser mer positivt på det än förut. Ska nog ta mig igenom sista terminen. Sista halvåret. Det är nog inte själva halvåret som är det jobbiga, utan snarare frågan om vad jag ska göra efter det. Börjar liksom bli dags att komma på det redan nu, vilket skapar stress och gör mig lite deprimerad. Man måste ju se positivt på saker och ting för att palla med, men det är inte alltid så lätt kan man ju säga.... fy fan...

Positivt vs Negativt
Vinterutbildning med skolan i Sälen.
P: Kommer säker bli skit kul
N: Är rädd för att det kommer bli som sist när jag var i Sälen *harkel* (håller inne med lite info)

Föränringar i badhuset
P: Ska bli skönt med lite förändring. Börjar bli dags för det.
N: Osäker på om jag verkligen kommer klara av det samt fler tävlingar som jag inte vill åka på

Framtiden
P: Kul att starta upp med nått nytt. Nystart liksom. Det är ju bara så skönt.
N: VAD ska jag göra i framtiden? Massa känslor men inga resultat = stress

I could go on like this like... 4-ävá.... Grejen är ju den liksom... att det positiva måste väga tyngre än det negativa samt att det inte får bli för mycket av det goda. För mycket iallafall. Pallar inte ett plattfall igen. Nu ska jag försöka radera lite negativt och kanske se på en film.

Hammerfall - Always will be
Scorpions - Send me an angel
Scorpions - Still loving you
Rednex - Wish you were here
etc etc.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: