Börjes barnbarn

föralltid

Still dreaming

And always will be.

Dag nummer 2 under med matintag under vapenhot (ironi). Det är inte så kul som man kanske skulle tro. Som jag trodde, rättare sagt. Fuskat har jag ju också gjort. But I do not care.... I think.... *hm*

Så här boring har jag inte haft på länge. Alldeles för mycket tid till att tänka/drömma. Det är inriktat på Stockholm just nu. Hur fasen det nu gick till? Och en hund och/eller katt. Det är fortfarande förändringar som står högst på listan. Men resultaten är få. Vikten står still (om den inte har ökat) som aldrig förr.. med all rätt dessvärre. Mitt eget fel givetvis. Lägenheten står också still (=har inte förändrats nånting på väldigt länge). Framtiden står också still. Alldeles för stilla.

Det går på tok för långsamt för mig!!
...men ändå för snabbt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: