Börjes barnbarn

föralltid

Helt slut!

Jag är helt slut! De ringde från jobbet idag igen och den här gången både hörde jag singalen och hann svara. Så jag tackade ja till att jobba. Det var ett tag sen nu. Och pengar är ju inte fel. Det var till och med skönt att jobba lite. Det var verkligen inte så illa som jag trodde att det skulle vara att jobba där. Långt ifrån den första tanken jag hade om ett sånt jobb. Jaja. Nog om det. Nu har jag fått mig en svettig cykeltur till och från jobbet + lite extra klirr i kassan. Dock missade jag en underbar grillkväll med två puddingar. Hoppas verkligen att det blir kommer fler tillfällen. Blev himla sugen på att grilla i helgen, så när puddingen frågade blev jag =D

Angående dessa listor alltså. Måste lägga av med det. Kanske inte helt, men inte lägga in flera på rad sådär. Speciellt inte då jag borde göra vettigare saker som att städa och diska. Me and loverboy körde ju ett race i torsdags och fredags, och det började ju faktiskt se ut som en lägenhet och inte ett förråd. Får se vad jag ska ta mig för ikväll, om jag kanske orkar fortsätta städa eller om jag ska ta en chill kväll framför tv:n. Duscha är iallafall prio 1.

Och imorgon hörre ni.....!!!

Kommentarer

  • Gunnarge säger:

    Ja kaffe är/blir gott när man blivit beroende av det. Jag började faktiskt inte förrän jag var 30 bast att dricka denna "djävulska" dryck, sedan var man fast i kaffeträsket.*s*

    2007-07-03 | 08:01:09
    Bloggadress: http://gunnarge.blogg.se

Kommentera inlägget här: