Börjes barnbarn

föralltid

Badminton?(!)

Fruktansvärt seg morgon. Eftersom mötet drog ut på tiden och jag fick plugga läxor senare än tänkt, så kom jag ju också i säng senare än tänkt. Vilket resulterade i att jag var riktigt trött imorse. Jag vet inte hur jag lyckades, men jag tog mig faktiskt ur sängen och hann till med bussen utan problem. I skolan hade jag först engelska. Hela 2 pers. infann sig denna gång. (Det hör till vanligheterna att vi är få elever på den lektionen). Hade förhör på skriftligt förhör på glosorna och gick igenom frågorna. Det gick kalas bra. Sen skulle vi (fortsätta) planera en resa. Tråkig, svår och jobbig uppgift tyckte jag, men det gick fint eftersom jag fick en att jobba ihop med =)

Motion stod som lektion nr.2, men jag tänkte fråga läraren om jag kunde träna på gymmet på eftermiddagen istället eftersom jag inte hade någon matlåda med mig (behövde inhandla det m.a.o) och jag skulle iväg och prova pjäxor till skidhyrningen. Det var okej, och jag stressade iväg. I onödan! Skidshopen hade stängt, men det gjorde inte så mycket. Jag handlade och rusade sen tillbaka för att hinna träna på gymmet på förmiddagen, eftersom jag måste tillbaka till skidshopen efter 14, då han har öppnat.

Nu sitter jag och chillar lite eftersom jag har håltimme. Ska sen iväg till skidshopen och sen ta mig en promenix till idrotten. Det är ju fint väder ut, då kan man ju lika gärna pass på liksom. Vi ska spela tennis. Och ikväll ska jag och Simon spela badminton, förhoppningsvis. Jag hoppas verkligen att det blir av, för det var grymt länge sen nu.... Det är ju såååå kul =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: