Börjes barnbarn

föralltid

Det tog...

...alldeles för lång tid innan jag loggades in på blogg. Det är inte populärt. Mindre populärt var också att mötet tog längre tid än vad jag hade räknat med. Jag som har läxor att göra. Den plötsliga förändringen hos läraren förstår jag inte. Förr fick vi typ inga läxor alls. Nu har vi fått både flertalet glosor + frågor ("reflect and share") att jobba med. Dessutom har vi en till läxa till dagen därpå. Tappade sugen på att blogga mer eftersom det segar så jävla mycket... Imorgon blir det skola igen iallafall och förhoppningsvis badminton på kvällen...

Dagens:
Humör:
Toppen
Klädsel: Jeans, linne och tröja som gått i generationer
Frisyr: Bort med luggen
Dryck: Vatten & mjölk
Mat: Makaroner och köttbullar samt alldeles för många mackor. Syndade (unnade mig?) ockå med en glass
Träning: Promenad och leka med Wille hela dagen (handboll, fotboll, bygga vulkan)
Väder: Underbara vår
Låt: Ultima Thule - Bäring nord (nej, jag är inte rasist, men den låten är fin)
Pryl: Bollen och vulkanen
Toppen: Jag mår bra
Botten: Jaa, det är den där skiten med jobb och framtiden som vanligt
Vill ha: Mer sömn än vad jag vet att jag kommer få inatt

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    unnade dig tycker jag väl nästan... du hade ju varit duktig och gått promenad, spelat fotboll och en massa annat skojsigt med lillewillkillen! *ler*

    *kram*

    2007-03-27 | 08:08:01

Kommentera inlägget här: