Börjes barnbarn

föralltid

Feels good

Skönt att få sova så länge man vill och behövde nu när det äntligen är helg. Vaknade inte alltför sent hellet, vilket är bra. Ibland är det bra skönt att sova länge, men samtidigt är det ju skönt att komma upp tidigt, så man hinner med massa saker. Frukosten är ju självklart, men idag hann vi till o med gå en långpromenad och laga & äta mat. Nyttigt ofcourse =) Eller ja... nyttigt och nyttigt. Nyttigare än skräpmat. Det bedömmer jag som nyttigt. Bara så ni vet... För jag tänker inte bli överseriös... Jag tror stenhårt på "husmanskost", träning och noll fabrikat & halvfabrikat.

Kom ganska nyligen från badhuset. Och det går fint. Nu ska jag kolla på reprisen av Så ska det låta. Var så klantig att jag lyckades missa det när det var. Jaja, sen ska jag försöka orka ut på en kort promenix. Käka mat och chilla..

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Du har varit så duktig nu med dina promenader och kosten och ja... allt! Skönt att solen tittar fram mer och mer så man får lite extra energi va!?

    *kram*

    2007-03-26 | 14:21:54

Kommentera inlägget här: