Börjes barnbarn

föralltid

Jahopp

Back to the real life, eller? Det var tungt att gå upp imorse. Riktigt tungt. Upp kom jag tillslut iallafall och hann även käka frukost. Gott gott och försök till nyttigt. Nu är det dags igen. För x:de gången ska jag försöka ta tag i mina matvanor och min träning. Framförallt matvanorna. Det är ju dom som sabbar allting, tror jag. Jag är nästan 100 på det alltså. I skolan hade vi samling och ledarskap, och mitt humör var inte på topp. Ledarskap *suck* Orkar inte ens kommentera det. Respekten sjönk iallafall...

Borde sätta igång och kirra käk nu. Nånting nyttigt. Får se vad jag har hemma. Åhhh, jag vill så gärna lyckas, men varför gör jag inte det?? Har försökt med den här jävla viktnedgången, men DET GÅR BARA INTE...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: