Börjes barnbarn

föralltid

Nu drar jag

Inte nu, men imorgon. Jag har packat klart. Och nej... pjäxorna får INTE plats i väskan. Vi fick bara ta med oss 3 väskor, och alla mina är redan fulla *harkel* Men jag tycker jag kan få lite + eftersom jag har med mig playstation och sing-star, så då kan faktiskt mina pjäxor ligga löst i bussen. Läraren ringde ikväll också. Jag behöver inte åka in till Örebro imorgon! De plockar upp mig på vägen, vilket innebär att jag får sova mycket längre. Underbart skönt. Eftersom jag sticker imorgon och är borta, så blir det ingen skrivande här på ett tag.... Bye bye baby!

Dagens:
Humör:
Bra och börjar ladda =P
Klädsel: Mys
Frisyr: Slarv toffs
Dryck: O´boy
Mat: Onyttigt
Träning: Packa
Väder: Börjar det gå mot vår?
Låt: Magnus Carlsson - Live forever
Pryl: VÄSKOR och massa kläder
Toppen: Imorgon åker vi!!
Botten: I´ll leave my heart(s) in San Francisco (Karlskoga)
Vill ha: Tur i backarna och i spåren!

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Måhw! Internet krånglade förut ;( Men jag kommer sakna dig! Have fun! <3<3<3

    2007-03-11 | 23:46:00
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se
  • SysterYster säger:

    Saknar dig massor, men hoppas på tur i backarna och i spåren åt dig! *bamsekram*

    2007-03-12 | 14:31:58

Kommentera inlägget här: