Börjes barnbarn

föralltid

Sälen

God förmiddag eller morgon om man hellre vill det... Nu har jag varit lite för slarvig när det gäller både mat och promenader, men jag deppar inte för det. Jag ser det inte som ett misslyckande, än. Fortsätter jag så här, så blir det ett misslyckande, men jag har fortfarande ork, krafter och viljan kvar att kämpa vidare. And I will!

Älsklingen åkte tidigt imorse. Han sitter och skriver Högskoleprovet för fullt. Hujedamej... Att han vågar. Jag hade planer på att anmäla mig jag med, samtidigt som honom, men det bidde ingenting. Känner inte för det, så därför sitter jag nu hemma och ska försöka städa lägenheten och packa inför Sälen. Vi ska åka typ så fort han är klar med provet. Önskar jag hade mer tid än vad jag har till att städa. Skulle vara skönt att få det gjort, så man kommer hem till en städat lägenhet på fredag, så man kan njuta av påskhelgen istället för att störas av den ostädade lägenheten.

Bränna en skiva borde jag (vi) göra också, så man har nått vettigt att lyssna på i bilen på vägen upp. Var på god iväg igår, men att bränna en skiva är också något man kan bråka om.. humpf... Jag hoppas att Sälen ger oss det som behövs....

Här kommer en Dagens redan nu, eftersom jag förmodligen inte hinner skriva mer innan jag åker.

Humör: Helt okej 
Klädsel: Blir väl nått som soft
Frisyr: Just nu är det bara ruffs. Ska kirra frissan efter duschen
Dryck: Varm O´boy 
Mat: Blir nog kanske tacos uppe i Sälen 
Träning: Packa och en promenix till badhuset 
Väder: Härliga vår, men hoppas på bra snö i Sälen 
Låt: Freddy Mercury - Living on my own 
Pryl: Väskor & skidutrustning 
Toppen: Åker till Sälen idag! 
Botten: För lite tid till städning 
Vill ha: Bra snö & väder i Sälen

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Kommer att sakna dig massor igen... Hoppas att ni har det superkul dock *ler*

    *kram*

    2007-04-02 | 07:56:10
  • Nettan säger:

    Måhw, jag saknar dig! Och det kommer vara tomt utan dig på Wickan på lördag <3

    2007-04-03 | 11:50:29
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: