Börjes barnbarn

föralltid

Sovmorgon

Jag tog mig själv en sovmorgon. Somnade sent igår och vaknade självklart när Simon kom hem från jobbet. När sen klockan ringde för uppstigning, total protesterad hela jag. Ville verkligen inte upp. Jag bestämde mig för att ta sovmorgon. Gjorde förhoppningsvid inget vettigt på engelskan ändå, och på motionen kan jag ju inte vara med iallafall eftersom jag är sjuk och sista lektionen var inställd.

Det var skönt att sova. Simon och handlade lite mat, nu när jag har ett kylskåp att ställa grejerna i =) Sen var vi onyttiga (som vanligt) och köpte lite Sibylla, usch vad gott det var. Iallafall korven. Vi intog maten hemma i huset, eftersom jag skulle passa Wille idag igen. *Harkel* tv-spelet är barnvakt just nu igen.... Inte bra, men jag ska allt ta tag i saken....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: