Börjes barnbarn

föralltid

Vardag

Nu är det helg, men snart är det dags att komma tillbaka till vardagen igen. Det ska bli skönt tycker jag. Tycker om fasta hållpunkter. Självklart är det ju kul med lite variation, men det har det varit lite för mycket av den senaste tiden. Jag har tagit ett break från badet också för att samla lite ny energi. Garanterat att jag behöver det. Vardagen kommer ju iofs också med alla dessa måsten, som kanske är mindre kul, men de bortser jag från i nuläget. Nu ska jag käka lite lunch med kärleken och sen ska vi iväg och se till att få in de nyttiga rutinerna igen....

Dagens:
Humör:
Sliten men glad
Klädsel: Börjar med mys, slutar med jeans.
Frisyr: Just nu är det blött från duschen
Dryck: O´boy
Mat: Resterna av tacogratängen och sen käk hos svärfar
Träning: En promenix
Väder: Blåsigt, men jag känner vårens vibrationer
Låt: Magnus Carlsson - Live forever
Pryl: DVD film
Toppen: Ny energi
Botten: Dessa måsten och att tiden går för fort för att hinna med måstena
Vill ha: Rutin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: