Börjes barnbarn

föralltid

Videung o tussilago

Slocknade tidigt igår, och FY FAN vad skönt det var att sova. Det var precis vad jag behövde! Hade tänkt gå upp tidigt för att hinna med en morgonpromenad, men det blev sovmorgon istället, och den satt precis där den borde. Jag känner mig åter pigg! en lektion i skolan, och jag gillar inte när folk kommenterar ens kläder... "Emma fryser du inte?" Grrr..... nej jag svettas ihjäl faktiskt. Joo, det är sant.... hedersors... cross my heart... SLUTA FRÅGA!

Åkte hem. Gick upp till huset och tiggde mat. Spelade kort med Wille och sen drog jag mig ut på den mest underbara promenaden på länge. Helt underbart väder. Underbar natur. Åhhhh!!!! Jag njöt i fulla drag kan jag lova er. Och fy bubblans vad bra jag mår nu. I´m in heaven. Det var så underbart så jag ville inte ens gå hem. Mina fötter vägrade gå hemåt, men tills slut så blev det så iallafall.... fattar inte varför....

Har badhus idag. Ska bli lite intressant. Hoppas det går vägen iallafall. Pallar inte med annat. Jävla.. hrm.. Det var inget.

Dagens:
Humör:
Toppen
Klädsel: Jeans och linne (fryser?!)
Frisyr: Undan med luggen
Dryck: Vatten
Mat: Tigg hos morsan och middag spaghetti o köttfärssås
Träning: Underbar promenad
Väder: Underbara vår
Låt: Nelly Furtado - Say it right
Pryl: Videung och tussilago
Toppen: Promenaden
Botten: -
Vill ha: ett sommarjobb

Kommentarer


Kommentera inlägget här: