Börjes barnbarn

föralltid

We have a winner

Lite seg start på dagen. Var pigg till en början när klockan ringde, men sen segnade jag till. Men jag kom iallafall iväg till utbildningens sista dag. 3 timmar i vattnet med massa lek och övningar. Det blev lite långtråkigt på slutet. Lunch. Fortsatte med teori till omkring 16-16.30.... Nu är jag helt slut. Käkade mat och hängde framför tv:n. Egentligen borde jag börjat packa, får väl börja nu eller så får jag ta det imorgon. Hade jag inte varit så trött, så hade jag nog varit nervös nu.

The Ark vann... för er som inte visste det... =P

Dagens:
Humör:
Bra, men ännu mera sleten
Klädsel: Mys
Frisyr: Fläta
Dryck: En riskfylld klunk fläder-saft
Mat: Onyttigt
Träning: Lekar på Gustavsvik
Väder: Kunde ha blivit fint. Och sen det där mysko röda ljuset på kvällen...
Låt: Jaja, får väl säga The Ark - The worrying kind
Pryl: Helvetes baddräkt
Toppen: Snart Sälen! =)
Botten: Min trötthet och saknaden av pojken
Vill ha: Semester

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    I didn't... *ler* Att The Ark vann alltså... *hmm*

    *kram*

    2007-03-11 | 09:13:24

Kommentera inlägget här: