Börjes barnbarn

föralltid

Fight

Under gårdagen var jag riktigt seg och orkade inte värst mycket. Tog mig genom två lektioner och övning på spex innan jag åkte hem. Myste med kärleken innan han skulle till mor sin, då gick jag upp till min mor med mat. Umgicks och spelade kort med Wille. Bestämde mig för att (äntligen?!) vara ute med mina simmare. Lekar och brännboll. Hem. Mat. Film. Sova.

Morgonpigg älskling. Han satte igång och diska nästan direkt. När jag vaknat till liv, åt vi frukost och kollade på nått som var på tv. Fråga mig inte vad. Älsklingens effektivitet smittade av sig på mig, så jag började plocka undan lite i vardagsrummet. Är på ett sånt humör nu att jag skulle vilja fortsätta. Har tänkt det också faktiskt. Ska bara se till att orken på plats. Älsklingen åkte hem med lite tvätt till sig och jag har placerat mig här undertiden, men inte bara för slapp... Jag letar nämligen en hatthylla (på blocket.se), som jag saknat sen jag flyttade in. Har äntligen hittat en med lagom bredd, men den är lite dyr. Det finns några andra också som är lite billigare.

Som dagen ser ut just nu, så blir det väl städning för hela slanten. Är jag lika effektiv som jag var för en stund sedan, så kommer lägenheten bli mycket vacker ikväll =P

Natalia Barbu - Fight
image23

Kommentarer


Kommentera inlägget här: