Börjes barnbarn

föralltid

Minigolf

I´m in love.

Gårdagen... hände väl inte så värst mycket ibörjan. Sysselsatte mig själv med nyinköpta filmen Fame och frukost medans min kärlek låg och sov. Sen blev det badhus för min del. En bra träning idag. Duktiga simmare jag har! Älsklingen hämtade upp mig och vi hade planerat och funderat på bowling.... inte visste jag att det var så dyrt å bowla?! Snabba vändningar förde oss in på tankarna om minigolf. Åkte till Romana och käkade och sen direkt till Stråhallen där vi körde en vända minigolf. Jag loosade med 6 poäng typ, men det var trevligt ändå. Tog en glass på det. Åkte hem till Simon och kollade på resten av finalen. Finland - Kanada. Heja Finland! Bra spelat där på slutet. Gled förbi Sibylla. Kollade ett avsnitt av Stockholm Live innan vi däckade i sängen.

Det pissregnar och jag var piss grining imorse pga vädret. Blev givetvis ingen kubbturnering. Vilket både var bra och dåligt. Väntar lite i skolan. Fick sluta lite tidigare, men jag hann inte med den tidigare bussen för det. SKIT. Ska väl slänga ihop nått käk när jag kommer hem. Sen blir det badhus, som vanligt.

image22


En helt okej låt vann.
Men jag hejade på Finland...
(jag ska nog bli finsk på heltid)




 

Kommentarer

  • Nettz säger:

    Om det vore så väl att man hade en sån ;) Haha neh men jag var sur på grabben bara just då ^^

    2007-05-14 | 13:57:25
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se
  • SysterYster säger:

    ja... vi är ju halvblod så varför inte... fast det kan bli tufft att lära in finskan ordentligt nu... jag har nog lite förtur för att jag har det i huvudet någonstans... men det är väl bara att sätta igång och öva... jag har kvar mina böcker från när jag läste finska i skolan *ler*

    *kram*

    2007-05-14 | 19:52:54

Kommentera inlägget här: