Börjes barnbarn

föralltid

Solen (i Berg)

Fredagen såg ut enligt följande: Hade fått erbjudande av päronen att följa med till stugan. De ringde mig på morgonen (inte alltför tidigt) och frågade om jag hade bestämt mig. Har ju kännt mig lite hängig på sista tiden och behövde göra massa saker egentligen, men jag bestämde mig för att följa med iallafall. Tänkte att lire frisk luft inte skulle skada, utan förhoppningsvis göra lite gott. Lite miljöbyte kan ju inte vara fel heller. Så jag stack iväg familjen. I stugan spelades det kort, eldades till förbannelse och jag lyckades plugga en hel del. Dock är jag långt ifrån klar, och jag vet inte hur jag ska lyckas hinna klart med det jävla arbetet till på måndag. Kommer förmodligen få sitta hela söndagkväll och natt (om ens det räcker till). Åkte hem bortåt 20 och var kanske hemma vid 21 eller så. Dagen var helt underbar. Jag har bestämt att vår stuga ska målas gul med vita knutar.


Upp tidigt idag eftersom jag inte hann duscha igår, samt att det var dags för simtävling idag. Visste inte hur jag skulle se på dagen ibörjan, men det flöt på riktigt bra. Jag är nöjd på det hela taget, men lite missnöjd med den lilla tabben jag gjorde, som känns större än vad den är. Anledningen till storleksskillnaden(?) är att folk får mig att känna mig så dum och misslyckad. Som att felet jag gjorde var jätte dumt och jätte dåligt. Lite fel måste man ju få göra, right? Försöker lära mig själv det, varje dag.

Imorgon är det tävling igen, och jag ska ärligt säga att jag vill egentligen inte åka dit. Två simmare. Två stycken?! Ska det behövas en tränare till det, när ungarnas föräldrar ändå sitter med på kanten och håller dom i handen? Simmarna vågar ju inte ens prata med mig, och de lyssnar förmodligen inte ens på mig ändå. Så... jag vill inte vara där!

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Nej! Inte gul!
    Jag tycker faktiskt att den ska vara vit... juh...
    *kram*

    2007-05-20 | 00:37:56
  • Anonym säger:

    ja, jo... men inte gul väl? Fast jag vill inte att den ska vara röd med vita knutar heller... *hmm*
    Kanske, men bara kanske så kan jag vika mig för gul med vita knutar. Fast jag måste tänka på saken *hihi*
    *kram*

    2007-05-21 | 11:07:06

Kommentera inlägget här: